close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסור עמודי בטון באמצעים טכנולוגיים חדישים

מערכת שורשיג כסליו, תשפב17/11/2021

ידעת שאפשר לנסר בטון במהירות ובקלות? מתי יש צורך בניסור עמודי בטון? מהו קידוח וניסור יהלום ולמה הוא משמש?

תגיות:

הבטון הוא חומר הבנייה הנפוץ ביותר בעולם ובישראל בפרט ולא בכדי. מדובר על חומר חזק במיוחד שמחזיק מעמד לאורך עשרות ואף מאות שנים.

לעיתים יש צורך בפירוק הבטון וכיום עבודות אלו מבוצעות בניסור ייחודי ותוך שימוש בכלים חדשניים. אז איך מבצעים ניסור עמודי בטון מדויק ומי מבצע את העבודות הללו? על הכול נסביר כעת.

ניסור עמודי בטון – מתי יש בכך צורך?
ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים זקוקים לשירותי ניסור בטון,

בעיקר בעת שיפוצים בבית. אנשים עושים כל הזמן שינויים, מרחיבים מטבח או מרפסת, משנים את הסלון או מוסיפים חדר. לכל אותם שינויים יש צורך בשירותים שונים של שיפוצים ובהם קידוח הבטון.

ברוב המקרים, עמודי תמיכה, דקורציה ובנייה יהיו מבטון מזוין וקשה עד כמעט בלתי אפשרי לפרקם. אם רוצים לבצע ניסור של עמודי הבטון באופן מדויק, איכותי ומהיר, השיטה המומלצת ביותר הנה באמצעות ניסור יהלום.

מהו ניסור יהלום?
אמנם בטון הוא חומר חזק במיוחד, אך יש חומר אחד בטבע שנחשב לחזק הרבה יותר והוא היהלום. עם השנים פותחו כלים הנדסיים משוכללים במיוחד הכוללים בלהביהם יהלומים זעירים במיוחד. כאשר להב המסור מסתובב, עוצמת היהלום חותכת בבטון בקלות רבה ובדיוק שלא נראה כמותו עד המצאה זו.

ישנם להבים בקוטר שונה ואפשרות לקדוח גם חורים בגדלים שונים ובכך עבודת הקידוח הופכת קלה אפילו בדירות קטנות. ניסור מסוג זה נחשב ליעיל במיוחד כיוון שהוא לא גורם לזעזועים או סדקים במבנה.

הכנה לניסור עמודי בטון
רגע לפני שמבצעים ניסור עמודי בטון כדאי להגן על החפצים שנמצאים בסמוך לו. קידוח באמצעות יהלום נחשב לנקי במיוחד, אך הוא עדיין מותיר לכלוך ולכן מומלץ לפעול בהתאם. ספות, שטיחים וחומרים מבד מומלץ לכסות אם לא ניתן להוציאם מאזור הקדיחה.

יש להזיז אוכל של חיות מחמד ובני אדם, להזיז חפצים יקרי ערך ודברים שבירים. כמובן שיש גם לקחת בחשבון שייתכן ויהיה לכלוך וכמובן גם פסולת בנייה במידה ומורידים את עמודי הבטון. במקרה כזה ניתן לקבל שירות נוסף מבעל המקצוע של פינוי פסולת הבנייה.

חשיבות בחירת בעל המקצוע
ניסור באמצעות יהלום הנו תחום מורכב שדורש הכשרה ומיומנות גבוהה. בסופו של דבר מדובר בכלי הנדסי עוצמתי ביותר ולכן יש לבחור בעל מקצוע המיומן בעבודה עמו. בעלי מקצוע ותיקים הפועלים עם יהלום מבצעים כל מיני עבודות קידוח וניסור.

הם מבצעים עבודות לשוק הפרטי, הציבורי והעסקי ולרבים מהם ניסיון נרחב ביותר. כאשר ניסור עמודי בטון מתבצע עם איש מקצוע מנוסה התוצאות בהן בהתאם – מדויקות, ללא לכלוך מיותר וללא פגיעה נוספת במבנה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה